Minne Antikk og Interiør er et lite skattekammer av antikviteter, antikke møbler og interiør, funnet både i inn- og utland. Shabby chic, fransk- og nordisk landstil, engelsk landstil- her finnes noe for enhver drøm, fantasi og virkelighet.

Alle skattene er grundig gjennomgått og vasket eller renset. Det meste får bevare sin naturlige bruksslitasje og patina, mens noe blir restaurert med puss og maling slik at det får tilbake sin "farge i kinnene".

Jeg selger stort sett gjennom internett, men kunder tar ofte kontakt igjen og jeg er også skattejeger på oppdrag på markeder og auksjoner.

Jeg har hatt gleden av å dekorere alt fra hus og hjem, til skobutikker på Majorstua, og til nyåpnede interiørbutikker. Blant kunder har jeg fotografer og redaktører i interiørmagasin, og det er gøy å se ting komme ut i lyset. Men den aller største lykken å oppleve, er gleden som uttrykkes når noen finner en skatt hos meg.



Jeg er behjelpelig med frakt på østlandsområdet.



På hjemmesiden http://www.minneantikk.no , blir det hele tiden lagt ut nye ting.



Ta kontakt på: mail: tone@goldenhorse.no

tlf: 41343171

mandag 26. september 2011

Det er ingen kunst å holde stengt en dør som ingen banker på. (svensk ordspråk)



Her er et lite utvalg av vakre dører som gleder seg til å bli åpnet og lukket. Stalldøren er et skikkelig funn og man kan nesten høre hesten sparke utålmodig i den etter havren sin...
Alle dørene er i heltre og de har forskjellig høyder og bredder.







Fine stabbursdører med gamle låser og nøkler som følger med.
Mål på dører: 160 x 92
2500,-



Hvit stabbur/hyttedør
185 cm x 102 cm
SOLGT

 Nydelig stalldør med sjarmerende patina fra hesten og kattepusen
SOLGT









Et lite utvalg!



Flott antikk stabbur/hyttedør
SOLGT


Absolutt nydelig!
SOLGT


Vakre dører i heltre.
Mange størrelser.
Med og uten karm.
1200,-/800,-



Dobbel glassdør




Lav stabbursdør












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar